Maklumat AM, Skop Kerja & Bidang Tugas Penolong Pegawai Penerangan S27

Semasa Majalah Kerjaya  stalk Fan Pages SPA, infomasi terbaru  yang dikeluarkan oleh Pihak SPA ialah, pada 15 April 2015, Peperiksaan Online bagi jawatan Penolong Pegawai Penerangan Gred S27 akan dilangsungkan. Ini bermakna, kurang daripada seminggu sahaja lagi ujian tersbut akan diadakan.  Jadi, jika anda masih belum membuat semakan panggilan ke Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan  S27 tersebut, sila semak disini. | KLIK SINI




MAKLUMAT AM PENOLONG PEGAWAI PENERANGAN GRED S27:


Penolong Pegawai Penerangan merupakan pekerja kumpulan sokongan yang bertugas di Kementerian Penerangan dan Kementerian Kesihatan.


TUGAS PENOLONG PEGAWAI PENERANGAN S27:

Sebagai Penolong Pegawai Penerangan yang bertugas di Kementerian Penerangan, anda bertanggungjawab melaksanakan aktiviti dan objektif Jabatan. Selain itu, anda diminta menjalankan tugas pentadbiran dan kewangan di daerah, menganggotai jawatankuasa-jawatankuasa tetap dan ‘Adhoc’ di daerah dan menyediakan laporan-laporan dan analisa-analisa berhubung dengan isu-isu semasa.

Namun begitu, bagi Penolong Pegawai Penerangan yang bertugas di Kementerian Kesihatan, tugas & tanggungjawab anda ialah menyelia perkhidmatan tabung darah, peralatan teknikal tabung darah  dan mengurus bekalan dan menyimpan inventori tabung darah. Selain itu, anda perlu merangka program Kempen Menderma Darah, pameran dan ceramah serta mengurus kebajikan para penderma darah.


Begitulah sedikit senayak maklumat ringkas berkiatan Tugas sebagai seorang Penolong Pegawai Penerangan S41. Persoalanya, bersediakah anda untuk lulus dengan cemerlang dalam Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27. Jika anda ingin membuat persediaan rapi sebelum ujian itu berlangsung, bolehlah anda dapatkan Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27 | KLIK SINI. Pakej rujukan ini telah disediakan oleh Tim Info Kerjaya, dimana hampir 67 000 telah berjaya dengan cemerlang hasil bantuan daripada Tim infokerjaya sejak 2010 lagi..

Namun, jika anda tidak yakin dengan Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27, anda boleh mendapatkan Preview Pakej ini secara PECUMA | KLIK SINI



Artikel Berkaitan:

- Preview Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27
- Nota & Rujukan Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27
0 Komentar untuk "Maklumat AM, Skop Kerja & Bidang Tugas Penolong Pegawai Penerangan S27"

ping blog
Ping
Blogged.my Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Florists Links Text Back Links Exchanges
 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info