REVIEW PAKEJ RUJUKAN PEPERIKSAAN ONLINE PENOLONG PEGAWAI PENERANGAN S27



Ramai yang menghubungi saya mengenaia, pakej rujukan peperiksaan online Penolong Pegawai Penerangan S27. Ada yang ingin melihat preview pakej peperiksaan online sahaja. Ada yang keliru kerana ada beberapa pakej yang ditawarkan. Ada yang nak percuma sahaja. Oleh itu, dalam artikel ini, pihak Majalah Kerjaya akan membuat sedikit review bagi membantu masalah yang calon-calon hadapi.


Baiklah, sebelum kita menerangkan lebih lanjut, elok kiranya calon tahu siapa yang menghasilkan Panduan peeriksaan oline penolong pegawai penerangan ini. Layak sangat ke mereka ini untuk membuat panduan. Baiklah dibaah penerangan mengenai Tim Infokerjaya.


Tim InfoKerjaya merupakan sebuah kumpulan anakmuda yang bergiat aktif dalam pemasaran internet. Mereka merupakan indiviu-individu yang berpengalaman dalam Bidang Kerja Kerajaan sebelum sepenuh masa dalam pemasaran internet. Sejak 2009 lagi, Tim Infokerjaya telah membantu lebih 67 000 calon kerja kerajaan sama ada Temuduga/ Ujian, lulus dengan cemerlang.


Tim InfoKerjaya, sentiasa mengemaskini pakej rujukan yang telah mereka terbitkan. Hanya perkara-perkara yang releven dengan masa dan jawatan sahaja dimasukkan kedalam panduan yang diterbitkan. Lebih manis lagi, kredibiliti Tim Infokerjaya telah diperakui. Boleh lihat testimoni yang telah diberi oleh calon-calon yang pernah membeli panduan-panduan keluaran InfoKerjaya sebelum ini.











Ps: Ada ribuan tetimoni yng kami tak mampu nak paparkan disini.


Jadi anda tidak perlu risau untuk mendapatkan pakej ini:



Baiklah, untuk calon yang berhajat untuk menempah Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27, anda diberi pilihan untuk memilih mana-mana pakej yang sesuai untuk anda. Untuk penolong pegawai penerangan, ada 3 pakej yang boleh dipilih sama ada BASIC, GOLD, atau PLATINUM.


PAKEJ BASIC:

Pakej ini merupakan pakej yang paling murah tetapi sudah cukup kuat untuk membantu anda untuk lulus cemerlang dalam peperiksaan online penolong pegawai penerangan. Ia meliputi kesemua komponen yang ada dalam PRIVIEW yang diedarkan oleh kami secara percuma. Namun, jika anda sudah lama meninggalkan dunia matematik dan tidak berapa ingat operasi-operasi matematik mengikut silibus SPM, ini bukan pakej yang sesuai untuk anda. Begitu juga jika anda tidak ada pengetahuan menganai GTP ( Program Transformasi Kerajaan) anda mungkin lebih baik untuk anda mendapatkan Pakej GOLD.

Kandungan Pakej BASIC, merupakan Rujukan Utama:

  1. 60++ Contoh Soalan & Jawapan Seksyen A
  2. 60++ Contoh Soalan & Jawapan Seksyen B
  3. Lebih 100 Contoh Soalan & Jawapan Seksyen C
  4. Strategi menjawab soalan setiap seksyen
  5. Apa sebenarnya yang dinilai pada Seksyen C dan bagaimana ramai tersungkur dengannya!
  6. 30 ++ Nota Ringkas untuk persediaan pantas anda. Ini bakal menjimatkan masa persediaan anda!
  7. ... dan banyak lagi


PAKEJ GOLD:

Pakej Gold merupakan pakej yang Majalah Kerjaya syorkan untuk peperiksaan Online Penolong Pegawai Penerangan S27. Ini kerana ia mengabungkan Rujukan Utama dengan Komponen Extra 1 (Ebook GTP). Dengan pakej ini, dapat menjimatkan masa anda untuk mencari info berkaitan GTP. Sebagai seorang Penolong Pegawai Penerangan, pastinya anda perlu mempunyai pengetahuan yang luas berkaitan Aspirasi-aspirasi kerajaan. Kami juga yakin yang soalan-soalan exam online itu nanti turut berkisar mengenai GTP. 



PAKEJ PLATINUM:

Pakej ini merupakan pakej upsell yang memberikan nilai berkali ganda daripada harga yang anda perlu bayar. Dengan pakej ini, anda bukan sahaja akan  bersedia untuk peperiksaan malah bersedia menjadi seorang pegawai kerajaan yang cemerlang. Selain rujukan utama, calon juga akan diberi 4 komponen ekstra seperti dibawah:

 
 




Berdasarkan feedback yang kami terima, calon-calon yang mendapatkan pakej rujukan peperiksaan online daripada InfoKerjaya,  sangat berpuas hati kerana mereka dapat semua input yang diperlukan untuk exam online, tidak perlu bazirkan masa untuk cari-cari maklumat terutama untuk google jawapan semasa exam berlangsung dan  mereka dapat mengatasi selangkah lebih jauh berbanding calon lain.


0 Komentar untuk "REVIEW PAKEJ RUJUKAN PEPERIKSAAN ONLINE PENOLONG PEGAWAI PENERANGAN S27"

ping blog
Ping
Blogged.my Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Florists Links Text Back Links Exchanges
 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info